Frågestund - Svar del 1 från Lee

Wow vad mycket frågor! Jag burjar på en gång, förhoppningsvis publicerar Ronja and Birkh också sina svar snart, jag ska övertala dom.

1. Jonas Karlén undrade om vi kunde visa bilder på vårt hus. absolut:

huset på utsidan och mitt rum (my friend cecilia in the bed):

min favorit plats köket och vårt gemensamma intresse att läsa:


2. Malena med 5 frågor.
1. vilken är din favoritfärg? min favorit färg är blå.
2. vad lyssnar du på för musik? jag gillar mest gammal musik, t.ex. the beatles.
3. vad är det bästa/sämsta med livet? det bästa är att laga och äta mat och det sämsta är när det är kö när man ska handla (specielt eftersom det är ganska långt till affären här)
4. följer du något tv-program? nej, vi har ingen tv.
5. vem av er är snyggast? jag skulle säga ronja.

3. Charlotta undrar vilka våra bästa stylingtips är.
jag älskar militär stilen. t.ex. så här: http://i.ytimg.com/vi/Hohj-TRDMWs/0.jpg källa: google

4. Kalle undrar varför vi hatar baganda.
det jag hatar med det här stället är det schizofrena vädret och att det är långt till affären och att cecilia bor i sverige och att det finns giftiga insekter.

5. Annika undrade vad vi tycker om tyler richber.
jag vet inte vem det är tyvär.

6. josie undrar var Vi går i skolan.
jag går inte i skolan.

7. Ingve frågar hur vår ekonomi ser ut.
svar: den ser ut såhär.


8. Anna undrade vad vi tycker om spotify.

jag har hört talas om det men jag har inte det för det finns inte i baganda.

9. anna Karlsson undrade vad vi tycker om bajs.
jag har hört talas om det men jag har inte det för det finns inte i baganda.

sådär! hoppas ni är nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0