A Fresh Start

Som ni kanske märkt så har blogget börjat komma igång rejält! För det tackar vi vår kära Lee, själva köttet i grytan, tack!

Klockan är 4.32 här i Baganda house och vi ska väl snart gå och lägga oss skulle jag tro *kikar åt Ricks håll* *Han nickar instämmande* :) Elefanterna mår bra och regnet sköljer bort deras aggressiva irritation. Ugglornas också. Ahh vad jag älskar detta land. :) Ibland tror jag att livet är en dröm, en dröm som man inte vill vakna ur, för då slutar ju livet, och det levande likaså. Poesi mina vänner, poesi.

Nåväl, det är en dag imorgon också. En dag som ska fångas och tas vara på. Glöm inte det.

Kommentarer
Postat av: Lee

carpe diem!

2010-11-24 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0